Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Isän lähdön lähetessä

Otan osaa suruunne, erityisesti, nimimerkki Isäni. Toivon sinulle paljon voimia ja ihmisiä, joiden kanssa jakaa vaikeat hetket. Olen samassa tilanteessa sikäli, että äitini romahti isän loppuaikoina täysin ja oli jonkin aikaa sairaalassa. Vaikka isä sai toivomansa helpotuksen viime marraskuussa, äitini vointi on edelleen suuri huolenaihe. Näennäisesti hän pärjää hyvin, hoitaa kaikki isän tekemät asiat, mutta on henkisesti hyvin uupunut. Seuraan vointia ja pelkään seuraavaa notkahdusta, olen se, jonka varaan kaikki kaatuu. Omat ystäväni karsiutuivat pois kun en jaksanut pitää heihin yhteyttä sairauden aikana. Ainoa tukeni oli miesystäväni, joka kosi minua syksyllä ja jonka kanssa tunsin syvää läheisyyttä. Hän (velvollisuudentunteen ohella) piti minua pystyssä parin rankan vuoden ajan. Huomenna hän muuttaa pois yhteisestä kodistamme. Täytyy kai uskoa, että aurinko paistaa vielä joskus, vaikka olo on nyt liian särkynyt.

Isää kaipaava Anie
anie | 27.12.2007 klo 11:24:27