Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: ... ja ei kuitenkaan
Hei taas pitkästä aikaa.Olen myöskin minä pitänyt aika pitkän tauon, kun välillä tuntuu ettei vaan jaksa. Lukemassa käyn kyllä tekstit joka päivä. Kiitos myös Tuulapirkolle yksityiskirjeestä, yritin siihenkin vastata, mutta en tiedä onko tullut perille?
Parin päivän päästä tulee jälleen kuukausi lisää sikoni poisnukkumisesta, mutta tuntuu ettei ole mitään oikeutta kun kaikki paha kasaantuu aina vaan enemmän ja enemmän. Millähän tavalla näistä asioista pääsisi eteenpäin kun taas suru ottaa ihan ylivallan kaikista asioista ja niihin on syynä myöskin osalliset lähipiiristä, jotka eivät tunnu millään lailla kunnioittavan siskoni muistoa millään tavalla.
Mutta mennään jokainen voimiemme mukaan eteenpäin ja vain ja ainoastaan päivä kerrallaan. Terveiset kaikille" vanhoille" ja myöskin uusille surusiskoille ja niille harvoille veljille jotka täällä ovat harvakseltaan kirjoitelleet. Minulla on myöskin" varamamman" rooli sikoni lapsenlapsille ja myöskin vastuun kantava tädin rooli siskoni lapsille ja sen lupasin siskolleni, että ylpeänä sen kannan .
Odotetaan kevättä ja tulevaa aurinkoa, ehkä se joskus paistaa???
PS. Moodylle terveisiä, jos käyt palstoilla!
Toivottelee: Pikkusisko
- ... ja ei kuitenkaansalla10
- Re: ... ja ei kuitenkaanfallingteardrops
- Re: ... ja ei kuitenkaanpinjaenkeli
- Re: ... ja ei kuitenkaanpinjaenkeli
- Re: ... ja ei kuitenkaantuulapirkko
- Re: ... ja ei kuitenkaan"helinä"
- Re: ... ja ei kuitenkaantulppu
- Re: ... ja ei kuitenkaananneli
- Re: ... ja ei kuitenkaanmuistot
- Re: ... ja ei kuitenkaantuulapirkko
- Re: ... ja ei kuitenkaantulppu