Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: ... ja ei kuitenkaan
Lämmin osanottoni Päivi <3 miehesi vuoksi!Kuten vastasi tuossa Sallallekin,en voi omasta kokemuksesta puhua rakkaan puolison kuoleman aiheuttamasta surusta,mutta lapseni haudanneena tiedän kuitenkin sen tuskan,mikä vyöryy elämään kuoleman kohdatessa...Tunteet ovat kuitenkin samoja ihmisillä.
Minäkin olin vuoden poissa työstäni,jota en sen luonteen vuoksi jaksanut ajatella.Työskentelen päiväkodissa ja juuri nyt olen pienten puolella...Suruvuoden jälkeen tahdoin juuri tyttöni ikäiset lapset.Nythän Pinja olisi jo 4-vuotias tytöntyllerö,mutta kuollessaan hän oli 2v 7kk.Ryhmässämme on alle vuosikkaasta kolmeen vuoteen ihania ihmisen alkuja <3
Nyt jaksan jo hoivata ja rakastaa toisten pieniä poikia ja tyttöjäkin,vaikka Pinskun kuoltua harkitsin alanvaihtoa ja en voinut katsellakaan kaupassa tai missään aivan alussa heitä.Sattui niin...kun oli oma pieni poissa!
Meijän ratkasu oli se,että tärkeintä oli olla äiti eläville lapsillemme.Isäkin jäi puoleksi vuodeksi keskittymistä vaativasta työstään pois.Rahaa venytettiin ja riitti se tarpeellisiin.
Mulle sopi näin,mutta toiselle on parempi päästä nopeammin töihin.Ei ole yhtä oikeeta tapaa tässäkään asiassa.Minä vaan halusin ottaa ikäänkuin suruani kaksin käsin sarvista ja taistella ilman työn tuomaa rasitusta.Ei ollut voimaa,eikä halua tehdä työtäni.Nyt nautin jo suunnattomasti taas kutsumusammatistani lasten kanssa!Ajan mukanaan tuoma siunaus...
Lämmin onnittelu rohdeasta ratkaisustasi lähteä opiskelemaan!
Olet oikeassa-täällä kyllä kannustetaan.Toiset surun kanssa elävät osaavat katsoa vähän eri vinkkelistä monia asioita ja ratkaisuja,mitä teemme elämässämme.
Aamuhalit <3 Pinjaenkelin äitiltä,Marjulta
- ... ja ei kuitenkaansalla10
- Re: ... ja ei kuitenkaanfallingteardrops
- Re: ... ja ei kuitenkaanpinjaenkeli
- Re: ... ja ei kuitenkaanpinjaenkeli
- Re: ... ja ei kuitenkaantuulapirkko
- Re: ... ja ei kuitenkaan"helinä"
- Re: ... ja ei kuitenkaantulppu
- Re: ... ja ei kuitenkaananneli
- Re: ... ja ei kuitenkaanmuistot
- Re: ... ja ei kuitenkaantuulapirkko
- Re: ... ja ei kuitenkaantulppu