Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Tänä vuonna ei tule joulua...
Hei Mia. Samassa veneessä ollaan eli minustakin tämä joulu on jotenkin pilkkaa tunteitani kohtaan. Olen tosin kerran aiemminkin viettänyt läheiseni hautajaisia juuri joulun aikaan ja siitä pitäen ovat joulut olleet ehkä vaikeampia kuin monille muille. Joulun tunnelma on tipotiessään, mutta toisaalta olen havainnut, että itsestäni sen joulun löydän silloin, kun siihen vain kykenen. Tällaisia aikoina se on erittäin vaikeaa ja tuntuu hassusti käsittämättömältä, että eivätkö muut todellakaan tiedä, kuinka paljon minuun juuri nyt sattuu. Mutta eihän se näy ventovieraille. Antakoon heidän siis viettää joulunsa - varsinkin lasten. Ehkä joskus tulevaisuudessa joulu on meillekin rauhan ja hiljentymisen juhla. Lahjoista ei ole niin väliksi ainakaan minulle ollut milloinkaan.Voimia sinulle!
Krisse
- Re: Tänä vuonna ei tule joulua...krisse63
- Re: Tänä vuonna ei tule joulua...tuulapirkko
- Lapsuuden joulut...Niisku81
- Re: Lapsuuden joulut...melina
- Re: Tänä vuonna ei tule joulua...yksin jäin
- Re: T�n� vuonna ei tule joulua...fallingteardrops
- Re: Tänä vuonna ei tule joulua...äidintyttö
- Re: Tänä vuonna ei tule joulua...tuulapirkko
- Re: Tänä vuonna ei tule joulua...pinjaenkeli