Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Tänä vuonna ei tule joulua...
Viime joulun alla, aatonaattona, äitini lääkäri kertoi meille ettei syövälle ole enää mitään tehtävissä ja elinaikaa korkeintaan viikkoja. Aatonaaton illasta joulupäivän iltaan äitini sai vielä viettää kotona, jo niin sairaana ettei juuri mihinkään enää itse kyennyt, ja lääkityksen takia välillä sekavana. Olimme kyllä jo koko joulukuun tienneet, että tilanne on huono, mutta silti olin ollut vanhempieni luona tekemässä jouluvalmisteluja, kaunista joulua äidille, jotenkin tietoisena siitä, että se jäisi hänen viimeisekseen.Tänä vuonna voisin jättää koko joulun väliin, itsellänikin on nyt se tilanne että kaupoissa soivat joululaulut ja kaikki hössötys tekevät pahaa ja tuntuvat niin hemmetin TURHILTA kaikki... Mulla pyörii mielessä vain se viime joulu.
En osaa sinua mitenkään lohduttaa, mutta toivon sinulle voimia ja lähetän halauksia.
- Re: Tänä vuonna ei tule joulua...Tiltu_R
- Re: Tänä vuonna ei tule joulua...tuulapirkko
- Lapsuuden joulut...Niisku81
- Re: Lapsuuden joulut...melina
- Re: Tänä vuonna ei tule joulua...yksin jäin
- Re: T�n� vuonna ei tule joulua...fallingteardrops
- Re: Tänä vuonna ei tule joulua...äidintyttö
- Re: Tänä vuonna ei tule joulua...tuulapirkko
- Re: Tänä vuonna ei tule joulua...pinjaenkeli