Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: eik� t�m� koskaan hellit�

ilta kaikille. Sinulle "äiti" kävi samoin kun minulle,, eli liian aikaisin jouduit sururyhmään. Lääkärini kertoi että vähimmäisaika on 6kk mielummin enemmän lapsen kuolemasta. Tulee itselle hyvä mieli jos joku muukin saa edes jonkilaista lohtua niistä runoistani joita kirjoittelin kun ei enää mitään muuta ollut. Olen jokaisen runoni kohdalla yrittänyt miettiä tilannetta jolloin olen sen kirjoittanut ja myöntää pitää etten todellakaan muista. Tätä seuraavaakaan en muista kirjoittaneeni mutta siellä se vaan vihkossa oli muiden mukana.

Hiljaa kuljen haudalle sun
vaun tuuli huokaa kanssani mun
Mä hellin käsin kukat tuon
ja rinnalles istutan versot nuo
Ne kertoo äidin rakkaudesta ja pohjattomasta kaipauksesta.
Sä lapseni katsotko alas päin
näät tyhjät kuoret ympärilläin
Nyt voiko kukaan ymmärtää
tätä äidin tuskaa hirveää
Nyt voisiko mikään olla kauniinpaa
kun äiti lpsensa viereen vois nukahtaa
ei tuntuis tuska
ei kyynel vuoda
vois uni vihdoin rauhan tuoda.

kuinka todelta tämä vieläkin tuntuu kun käyn viikottain haudalla ja jokaisen kuukauden 12 päivä haudalla palaa kynttilä kertoen lapseni kuolinpäivästä. Nyt toivotan teille kaikille hyvää yötä ps. muistathan kertoa mitä sinulle sanottiin lääkärissä
Nita | 26.4.2007 klo 23:19:04