Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: eikö tämä koskaan hellitä
En edes tiedä mitä sanoisin runoosi,, jään sanattomaksi vain kyyneleet vuotavat,, kaunista kiitos että jaoit sen kanssani.kävin sururyhmässä joka kokoontui 6 kertaa ehkä menin sinne liian aikaisin koska suurimmaksi osaksi vain kuuntelin koska en pystynyt puhumaan. Ajattelin tuossa kun kerroit sairastuneesi lapsesi kuoleman jälkeen ,, tiedätkö mitä,, minä sairastuin kahteen parantamattomaan tautiin sle ja autoimmuunihepatiittiin, Et varmasti ole kuullutkaan niistä ovat sen verran harvinaisia mutta jos kiinnostaa molemmista löytyy googlesta tieto. "perhos sivuilta"
poikani kuoli ewinginsarkoomaan ja harvinaiseen pnet syöpän johon ei edes suomenkielistä vastinetta tai suomennosta ole.
Lääkärit ovat alkaneet epäillä että nämäkin sairaudet puhkeavat stressin ja surun vaikutuksesta helpommin, vaikka varmasti alttius niihin on ollut olemassa. Päivä kerrallaan yritän jaksaa ja olla onnellinen niinä päivinä kun kipuja ei niin paljon ole. Miten itse voit sairautesi kanssa? Miten sinun sururyhmäsi on toiminut, Toivottavasti sinulla on myös joku läheinen kenen kanssa voit jakaa suruasi jos muut ovat kyllästyneet kuuntelemaan, muista ehkä siksi "tapasimme" juttele minulle jos helpottaa minä en kyllästy vaan jaksan kanssasi jakaasuruasi,
- Re: eikö tämä koskaan hellitäNita