Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Testamentti
Hyvä Aurinko,Minä en tiennyt yhtään mitään näistä perintöasioista ennen Olavin kuolemaa. Avomieheni tuntee laki- ja perintöasioita ja on ollut korvaamattomana apuna. Koska lapseni saamat korvaus- ym summat ylittivät 15 000€ heidät merkittiin holhousrekisteriin. Minä olen heidän lakimääräinen edunvalvojansa, mutta olen ilmoitusvelvollinen maistraatille. Löydät nämä tiedot myös maistraatin verkkosivuilta.
Toivotan voimia sinulle taas kerran perunkirjoitusta tehdessäsi ja kaiken byrokratian keskelle.
Täytyy sanoa, että kun vuoden jälkeen saimme loputkin lasten perintöasiat hoidetuksi ja tuntui helpottavalta aloittaa kesäloma, suru ei hellitä. Nyt haluan saada tuon testamenttiasian alkuun. Kun tänään sain vielä yhden suruvalitteluviestin nuorimman lapseni entiseltä opettajalta, tuntui kuin menetys olisi kohdannut meitä eilen!
Kiitos sinulle ja kaikille muille ystäville tuestanne!
- Testamenttituulapirkko
- Re: TestamenttiTara
- Re: TestamenttiAurinko
- Re: Testamenttituulapirkko
- Re: TestamenttiLeskeksi joutunut..
- Re: Testamenttituulapirkko
- Re: TestamenttiWenny
- Re: TestamenttiLeskeksi joutunut..