Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Testamentti
Hyvä Leskeksi joutunut,Et todellakaan ole yksin sinäkään kysymystesi kanssa.
Minuakin ottaa päästä se, että jonkun täytyy valvoa minua omien lasteni asioiden hoidossa - holhoustoimi, vaikkakin ihan hyvää kohtelua olen sieltä saanut. Joudut surun keskellä pitämään järjen kädessä ja toimimaan kaikkien lain kirjaimien mukaan. Samalla kun sinun pitää hakea lupia ja täyttää kaavakkeita ja hoitaa lasten perintö niin, että heille jäisi siitä jotakin aikuisuuden ja pahan päivän varalle, aina on joku kyllä ottamassa osansa maksuna näistä palveluista. Meillä on sentään ollut aika selvää näiden perintöasioiden kanssa, koska Olavin ainoat perijät ovat minun kolme lastani, ja mitään muutahan minä en halua kuin heidän etuaan. Kun ajattelen miten sekava sinun asiasi on sinun oman ja miehesi vanhemman lapsen kanssa, voin vain toivoa, että saat oikeaa tietoa ja saat lapsellesi sen mikä hänelle kuuluu.
Kaikki te muut samassa asemassa olevat ystävät, jotka kamppailette lastenne etuasioiden kanssa, voimia taas!!!!
- Testamenttituulapirkko
- Re: TestamenttiTara
- Re: TestamenttiAurinko
- Re: Testamenttituulapirkko
- Re: TestamenttiLeskeksi joutunut..
- Re: Testamenttituulapirkko
- Re: TestamenttiWenny
- Re: TestamenttiLeskeksi joutunut..