Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Polysytemia Veraan neuvoja)
Hei kaikki!Vuosi eletty taudin kanssa(tietoisesti) ja ihan hyvin on mennyt. Alkuun tehtiin useampia perättäisiä vevesektioita, mutta kevään jälkeen on riittänyt 3-4 kk:n välein. Suonet ei ole edelleenkään maailman parhaat, mutta nyt tiedän missä se suoni on mistä lähtee ja tiedän kuka hoitaja siihen osaa pistää, jos vuorossa oleva ei onnistu :)
Hb on tullut sieltä 200:sta 146:een ja hkr 0,62:sta 0,45:een. Rajana venesektiolle minulla on 0,47. Muut veriarvot on olleet liki normaalit, eikä minullakaan ole Primaspania kummenpaa lääkitystä.( no verenpaineeseen syön pikkuannoksen beetasalpaajaa). Siispä, Ansas, minua kiinostaa, missä vaiheessa sinulle ja miksi aloitettiin tuo Hydrea, vaikka sanoit, että veriarvosi muuten ovat ok?
Ja lailahelenalta kysyisin noista hengityksenvajaus asioista, miten ne sinulla ilmenee? Jotenkin sen ymmärtää, että kun elimistön rauta on alhaalla venesektioidentakia, hapen kuljetuskapasiteetti on vajaa koko ajan...liikunta hapekkaassa ilmassa varmaan auttaa verenkiertoa.
Olen koittanut piiskata itseäni liikkumaan enemmän juuri tämän takia, mutta myönnän, että olen laiska! Pakko kuitenkin myöntää, että ulkoilun jälkeen olo on ihana!
Hyvää loppuvuotta ja hyvää uutta vuotta kaikille!
muoriska
- Polysytemia Veraan neuvojatraveller
- Re: Polysytemia Veraan neuvojaelämässä mukana
- Re: Polysytemia Veraan neuvojaleilahelena
- Re: Polysytemia Veraan neuvoja)muoriska