Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Polysytemia Veraan neuvoja
Tervehdys!Minulla todettiin tämä PV aivan samanlaisen elämäntilanteen jälkeen.
Olin heinäkuussa saattanut läheisen Ystäväni viimeiselle matkalle, hänelläkin oli rintasyövän jälkeen tullut syöpäpesäkkeitä luustoon ja maksaan. Kuljimme yhdessä näitä ahdistuksen vuosia, leikkauksia ja hoitoja, aina välillä toivoimme ja uskoimme, että nyt on kaikki hyvin, kunnes taas tuli joku yllättävä tieto laajasta pesäkkeestä.
Kuukausi hänen kuolemansa jälkeen minulla todettiin tämä polysytemia vera. Olin niin järkyttynyt tästä syöpä tiedostani, etten kuullut mitään asioita mitä lääkäri minulle kertoi. Onneksi löysin tämän palstan ja olen saanut täältä paljon tukea ja tietoa.
Minulla ei ole tämän neljän vuoden aikana ollut muuta hoitoa kun aamuisin se Primaspan ja iltaisin Crestor (kolesterolilääke). Alussa otettiin verta pari kertaa viikossa, kerran niin paljon että taju lähti.
Ulkoilen paljon ja touhuan kaikkea mikä kiinnostaa. Jäin vuosi sitten eläkkeelle ja nyt on mahdollisuus vaikuttaa mielekkääseen elämänlaatuun. Koska tämä sairaus ei ainakaan vielä rajoita mitenkään tekemisiäni.
Ajattele positiivistesti ja hakeudu hyvien ihmisten seuraan ja sinulle mielenkiintoisiin harrastuksiin. Oma mieliala vaikuttaa varmasti paljon elämänhaluun ja sitä kautta terveyteen.
Rauhaisaa Joulun aikaa ja Hyvää Vuotta 2010!
toivottaa Rallu
- Polysytemia Veraan neuvojatraveller
- Re: Polysytemia Veraan neuvojarallu
- Re: Polysytemia Veraan neuvojaelämässä mukana
- Re: Polysytemia Veraan neuvojaleilahelena
- Re: Polysytemia Veraan neuvoja)muoriska