Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Hei PV:läiset. Jaksatteko....

Hei kaikille ja onnea Leilahelena ennakkopäätöksestä!
Onpa todellinen vääryys, että terveenä osa-aikaeläkkeelle haluavat/jäävät, joiden osa-aikaisuutta "paikkaamaan" työnantajan on samalla lailla palkattava joku toinen kuten osa-aikaiselle työkyvyttömyyseläkkeelle jäävänkin tilalle, saa enemmän korvausta. Sairaudesta siis tavallaan rangaistaan, ikäänkuin ihmiset olisivat itse sairautensa hankkineet. Ei ole oikein! Itse tein lasten ollessa pieniä (kaikki kolme neljän vuoden sisällä syntyneet) ja mieheni vielä ollessa epäsäännöl- lisessä kolmivuorotyössä omassa työssäni rahallisesti tosi huonoja ja kannattamattomia ratkaisuja, jotka kuitenkin jälkikäteen aina osoittautuivat muussa suhteessa onnistuneiksi ratkaisuiksi. Jospa sinunkin ratkaisusi jäädä tuolle osa-aikaiselle työkyvyttömyyseläkkeelle on hyvä ratkaisu siitä huolimatta, että talous romahtaa. ("Hyvähän" tässä on lohdutella, vaikka ei nykyään tule toimeen kahdenkaan hengen täyspäiväisen työn palkallakaan, kaikki kun on niin kallista.)
Teet kuitenkin itsellesi sopivan päätöksen ja toivotan onnea!

Itse olen viime aikoina voinut ehkä hiukan huonommin kuin tähän
asti. Kutina on talven myötä (ja ilm. hematokriitin nousun myötä) taas pahentunut ja väsymys myös. Lääkäri kutsuikin venesektioon nyt joulukuussa ja tammikuussa tutkitaan sitten tarkemmin lääkärikäynnillä. Aika siirtyi joulukuulta tammikuulle. Onko teiltä muuten otettu EPO-koetta ja millaisia arvoja teillä on ollut?

Mukavaa joulunodotusta kurjista säistä huolimatta kaikille!
t. Puna06
Puna06 | 9.12.2007 klo 11:19:29