Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Hei PV:läiset. Jaksatteko....

Huomenta taas ja kiitos ohjeista "Ikiliikkuja".
Kyllähän minä tosiaan tiedän, mitä pitäisi tehdä ja kirjoitukseni olikin tarkoitus sisältää huumoria (minun huumoriani) ja itseironiaa, koska ihan oikeasti olen hiukan kateellinen teille, joita sohva ei viime vuosina ole vetänyt puoleensa niin paljon kuin minua. Totta on, että sieltä useammin pitäisi päästä ylös, mutta onneksi en sentään vielä ehdi makoilemaan siellä koko päivää, vaan ainakin arkisin olen kuitenkin useimmiten aktiivinen n. klo 21 asti. Vaikka teen kevyttä (mutta henkistä, mikä sekin on joskus väsyttävää) sisätyötä, sisältyy tähän päivän aikana kuitenkin hiukan liikuntaakin. Enemmän vain pitäisi tehdä. Yritän saada teidän juttujanne lukemalla sen innon takaisin. Eläkkeeseen on tosiaan pitkä matka ja koska siihen on niin pitkä matka, en siitä edes haaveile. Terveyden säilyttäminen on se ykkösjuttu. Saas nähdä, mitä kuulen lääkärikäynnilläni joulukuussa. Hemoglobiini on varmaan jo huikea, kun päänsäryt ovat lisääntyneet huomattavasti. Syyskuussa jätettiin venesektio väliin.
Tsemppiä edelleen teille kaikille!
t. Puna06
Puna06 | 28.11.2007 klo 09:19:59