Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Hei PV:läiset. Jaksatteko....
Hei,minä olen täysipäiväisesti työelämässä ja iän mukaan vielä n. kymmennen vuotta, elleivät sairaudet sitten toisin määrää. Olen sitä ikäluokkaa, joka nk. "sairastaa vain lomilla ja viikonloppuina" eli sairaslomia on tosi vähän tähän mennessä. Vaikka kuinka väsyttäisi, ei "voi" aamulla vetää peittoa korviin ja sanoa, että en jaksa lähteä töihin ja toisaalta, kun niitä sairaslomia ei ole, ei kukaan pidä väsymystäkään todellisena sairauden merkkinä. En kohta tiedä itsekään, mistä tai mistä sairaudesta minun väsymykseni johtuu. Luin kateel- lisena teidän juttujanne liikkumisesta ja oitis tuli huono omatunto ja ajattelin, että just joo, laiskuuteni liikkua on suuri syy väsymykseeni! No, ei se aivan niinkään ole. Kieltä- mättä työ ja kotityöt imevät mehut niin, että on työn ja tuskan takana, jos saa työpäivinä itsensä vielä sen jälkeen liikkeelle, kun on sinne kotiin päässyt. On raivostuttavaa myös se, että jos ei jalat/sääriluut kipeydy kulkiessa, niin sitten ottaa pumpusta tai henkeä ahdistaa. Liikakiloilla on tähänkin osuutensa, mutta terveempänä ollessani eivät edes läskit estäneet liikkumasta, joten pakko myöntää sekin, ettei ole terve! Vielä pari vuotta jaksoin rivakasti polkea pyörällä silloin tällöin töihinkin ja teimme pitkiä lenkkejä mieheni kanssa pyöräillen ja kävellen. Yritän parantaa tapani tuon liikkumisen suhteen. Kiipesin juuri portaita pitkin tänne viidenteen kerrokseen (töissä)!!!! Oiskos alku?? Olen menossa ortopedille joulukuussa, ettei niin kauhiasti parane kerralla urheilla!!
Mukavia jumppa- ja liikuntahetkiä teille kaikille, jotka jaksatte ja antoisia eläkepäiviä eläkkeelle päässeille!
t. Puna06
- Hei PV:läiset. Jaksatteko....ikiliikkuja
- Re: Hei PV:läiset. Jaksatteko....leilahelena
- Re: Hei PV:läiset. Jaksatteko....Puna06
- Re: Hei PV:läiset. Jaksatteko....ikiliikkuja
- Re: Hei PV:läiset. Jaksatteko....elämässä mukana