Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Hei PV:läiset. Jaksatteko....

Olipa mukava kuulla, että jollakin on samantyyppinen tilanne. Minä olen jaksamisen ja keskittymiskyvyn puutteen takia hakenut osa-aikaista työkyvyttömyyseläkettä. Kuitenkin liikun paljon. Enhän jaksaisi mitään jos en liikkuisi. Olen kyllä oppinut olemaan jumpistani, sauvakävelyistäni, pyöräilyistäni yms. melko hiljaa. Ihmiset luulee, että nuo aktiviteetit väsyttää. Ei se vaan niin ole! On pakko saada happea, muuten väsymys on toivotonta. On pakko harjoittaa lihaskuntoa. Tauti on tuonut lihasheikkoutta, joka täytyy ottaa huomioon jo jokapäiväisessä elämässä. Minkähänlainen olisin, jos en yhtään treenaisi?
En ole enää jumppasalien ykkönen mutta iloitsen jokaisesta jumpasta, jonka jaksan kohtuudella viedä läpi. Ja ne lihaskivut! Ne tulevat takuuvarmasti, jos en viikkoon voi treenata jonkin esteen vuoksi.
Olen kanssasi vahvasti samaa mieltä ikiliikkuja!
leilahelena | 26.11.2007 klo 08:48:06