Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Hei PV:läiset. Jaksatteko....
On hyvä kun jaksat olla työelämässä. Onko työsi liikkumista vai istumista? Minulla on sellainen olo että mitä liikkuvampaa on työ, sitä vähemmän tarvitsee vapaa-aikana liikuntaa. Minun työni on kyllä liikkumista,ei kuitenkaan rasittavaa, mutta välillä myös paljonkin istumista tai muuten paikallan olemista. Kolmivuorotyötä en jaksaisi terveenäkään tehdä, minulle säännöllinen ja kunnollinen yöuni kun on ollut aina jaksamisen kannalta tärkeä. Paikallaan oleminenkaan ei minulle ole koskaan sopinut, siksi kai liikkuminen no minulle sairauden myötä tullut vielä tärkeämmäksi. Tänäänkin on oltu sauvakävelyllä aamulla, ja iltapäivällä jumpassa ja sen jälkeen vesijuoksua ja saunomista.Nyt kun kirjoittelen minulla on viinilasi vierellä, olen nimittäin huomannut kutinan vähenevän jos litkii viiniä lasin tai kaksi. Huomasin että jollekin viini/alkoholi ei sopinut, mutta minun tapauksessani viini lievittää kutinaa, oiskohan sekin apu vain korvien välissä, tiedä häntä, mutta pää asia ettei kutia (ps olenkohan tuleva alkoholisti).Ter. Ikiliikkuja- Hei PV:läiset. Jaksatteko....ikiliikkuja
- Re: Hei PV:läiset. Jaksatteko....leilahelena
- Re: Hei PV:läiset. Jaksatteko....ikiliikkuja
- Re: Hei PV:läiset. Jaksatteko....elämässä mukana