Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Keeko vastailee
Ei minua haittaa onko se miehinen aihe tai ei. Samassa veneessä ollaan oltu ja samassa veneessä ollaan kaikki joilla on todettu syöpä. Aina se on sellainen asia joka hieman ns hetkauttaa. Väliaikainen avanne on minulla toiminut erinomaisesti paitsi mitä nyt on tavaraa tullu ulos urakalla.Elikkä melkein voisi luulla että on ripuli.
Eilen vaihdoin uuden pohjalevyn. Ja vaikka minulla on turvotusta avanteen ympärillä että se melkein on jossain laakson pohjassa niin oli hyvä että pidin pääni.Pelkkää pastaa putkesta ensin ja tasoitus ja pohjalevy asettuu oikein.Olen tyytyväinen siihen että sain tehtyä itse koko homman.Vaimolle teki tiukkaa seurata ja hänpä melkein pyörtyi homma katsoessa.
Vaikka itse toimii alalla niin muiden avanteet ei haittaa mutta oman rakkaan aiheuttaa tällaisia ongelmia.
Tuulairmeli pääsi ilman avannetta mutta ymmärtääkseni hänellä ei kaikki ole OK.Eli leikkausalue on epämääräinen muhkura(siis vatsa)ja suoli toimi ei toimi periaate on vahvana.JA kolme vuotta jo leikkaukssta......
- Peräsuolen syöpäKeeko
- Älkää pelätkö, kipunne lähtee poissyövästä parantunut
- re keekösyövästä parantunut
- Re: Peräsuolen syöpävapaa pudotus
- Re: Peräsuolen syöpäKeeko
- Re: Peräsuolen syöpäTuulairmeli
- Keeko vastaaKeeko
- Re: Keeko vastaaTuulairmeli
- HeippaKeeko
- Re: HeippaTuulairmeli
- Re: HeippaTigerlily
- TigerlilyTuulairmeli