Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Keeko vastaa
Hei teille!Täällä yksi yksinäinen omituinen ilmoittautuu. Minun kasvaimeni olivat 7cm ja 20cm peräaukosta. Leikkaksen jälkeen peräsuolta jäi alle 5cm, ja siksi tuli väliaikainen avanne. Pääsitkö Tuulairmeli ilman avannetta?
Minunkaan vatsasaumani ei ole mitään koruommelta. Se huolestuttaa minua erityisesti siksi, että siitä oli tarkoitus saada rinta. Nyt olen hoitanut sitä silikoniteipillä, jotta siihen ei tulisi paksua arpikudosta. (Sorry Keeko, ei ole kovin miehinen aihe).
Leikkauksen jälkeen suoleni joko toimi koko yön pussimäärin, tai sitten ei ollenkaan. Terveyskeskuslääkäri kirjoitti Vi-Siblin rakeita, joita käytetään sekä ummetukseen että ripuliin. Nyt vatsta toimii kuin unelma.
Ensi viikolla alkavat sytostaattihoidot. Saa nähdä, miten tälle loistavalle ololle sitten käy.
Tigerlily
- Peräsuolen syöpäKeeko
- Älkää pelätkö, kipunne lähtee poissyövästä parantunut
- re keekösyövästä parantunut
- Re: Peräsuolen syöpävapaa pudotus
- Re: Peräsuolen syöpäKeeko
- Re: Peräsuolen syöpäTuulairmeli
- Keeko vastaaKeeko
- Re: Keeko vastaaTuulairmeli
- HeippaKeeko
- Re: HeippaTuulairmeli
- Re: HeippaTigerlily