Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Tiedon puute lymfoomasta oli pahinta

Hei teille molemmille!
Voin vain kuvitella miltä tuntuu olla noin kauan odottelussa,huhhuh!!
Minullahan tuo prosessi eteni siinä mielessä vauhdilla että mentyäni sairaalaan tehtiin kaikki perustutkimukset heti, siitä sitten oli tuo koepalanotto n.viikon päästä ja siitä tulos joka varmisti asian n.viikossa.
Streptokokki mokoma sitten teki ruusun ja mätää haavaan, siinähän sitten vierähti jokunen viikko ennenkuin hoidot alkoivat mutta siis teihin verrattuna aika pian!Olin alusta alkaen jotenkin varma että paranen mutta tuo hoitojen viivästyminen oli kova paikka.
Hoidot ovat varmaan muuttuneet tänä aikana(6v)joten en omistani nyt sen paremmin kirjoittele mutta vertaillaan sitten kun tiedätte mitä on tulossa.
Hilleviivi!
Tuo Nukkumatti olisi todellakin mukava kaveri,olen vuosikausia kärsinyt unettomuudesta ja koneellahan kuluisi aika todellakin yllättävän pian (ja kuinka siitä olenkaan lapsille saarnannut....)
Mutta olosi on varmaan tukala,kunpa saisit pian apua.!!
tämän sairauden hyvä /ja huono puoli on tuo hitaasti etenevyys,lääkärit eivät aina pidä niin kiirettä hoitojen aloittamisella. :(
Ihmettelen että olet kuitenkin jotenkin rauhallisella ja luottavaisella mielellä että kaikki etenee vielä hyvin :)??
Onko tuo tieto ,mistä on kysymys helpottanut oloasi?
Joudutko pitkän matkan kulkemaan hoitoihin?

Silmu!
Miksi olet joutunut leikkaukseen?
Harvoin kuulee että imusolmukesyövässä tehtäisiin leikkaus ,oliko kyseessä koepalanotto vai oliko imusolmuke(eet)helposti leikattavissa??

Muuten kaikilla palstoilla kannattaa poiketa kurkkaamassa kun alkaa foorumi tulla tutuksi ainakin löytyy hyviä ajatuksia :)

Olisipa mukava jos voisitte vaihtaa kokemuksianne kun olette molemmat niin sanoakseni aloituspisteessä. :)

Ehkä mietityttää kuinka tästä selvitään?
Tässä mallia:
Kanssani hoidoissa melkein yhtä matkaa kulki silloin yli 80-vuotias rouva ja hän taisi kestää hoidot paremmin kuin minä.!
Saimme molemmat 8x sytostaatit mutta hän joutui ottamaan 25x sädehoitoa lisäksi.
Hän on ikäisekseen hyvissä voimissa vieläkin.Hänelle lääkäri sanoi että syöpä on voitettu mutta hänelläkin on vielä jälkitarkastuksia ,kuten minullakin vaikka minun lääkärinihän ei luvannut terveen papereita lopullisesti koskaan.
Tavallaan "aikapommi tikittää"..mutta toivottavasti mahdollisimman pitkällä ajastuksella. :)
Vaihdellaan kuulumisia!!
Myötätuulta purjeisiin ja pikaista hoitoihin pääsemistä teille toivottelen!!

soikku | 27.2.2009 klo 22:32:48