Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Tiedon puute lymfoomasta oli pahinta

Hei taas! Olen niin kovin innostunut, jopa yli-innostunut näistä palstoista! Nyt löysin tuon "henkilökohtaiset viestit". Silmu, kun olet kirjautunut vastaamaan, niin vasemmalla ylhäällä on kirjekuoren kuva. Sitä klikkaat, niin löydät ties mitä.
Nuo sinun kipusi ovat ikävä asia. Tuntuu uskomattomalta, mutta olen kokenut alkukesästä juuri samanlaisen kivun kolmen päivän ajan. Jouduin kantamaan vasenta kättäni huivi tukena, se helpotti vähän, lisäksi otin panadolia. Kipu säteili laajasti, ei poskeen asti niinkuin sinulla, mutta muuten samoin. Sitten se alkoi helpottaa vähitellen. Meni pois ja on pysynytkin. Outoja kipuja on siellä täällä, mutta minulla auttaa kaikkiin panadol, jota vatsani sietää onneksi. Voi, jospa sinunkin kipusi heikkenisi, mutta tuo kaulan seutu on kuulemma aika vaikea leikkauksissa. Yhdelle tuttavallenikin on tehty iso leikkaus sille alueelle (levinnyt rintasyöpä). Kuinkahan ne kipulaastarit toimisivat, tuleekohan niistä mitään sivuoireita, en tiedä. Minultakin otettiin koepaloiksi nukutuksessa kaksi imusolmuketta kaulalta, mutta ne olivat lähellä pintaa ja haavakin parani nopeasti. Nukutus aiheutti minulle kovan "krapulan", jouduin jäämään sairaalaan yöksi sen vuoksi. Sain huonovointisuuteeni "hyänolonlääkettä" ja se auttoi, se auttaa varmaan sytostaattihoidonkin huonoon oloon.
Niinpä niin, tilanne on siis tämä, että odotellaan mitä tuleman pitää... Ja ollaan reippaita tyttöjä, aina kun jaksetaan!
hilleviivi | 1.3.2009 klo 12:09:08