Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Tiedon puute lymfoomasta oli pahinta
Hei vaan teille uudet! Täällä ilmottautuu toinenkin konkari. Olen jo 11 vuotta sairastanut non-hodgkin lymfoomaa, juuri sitä pienisoluista, joka ei koskaan parane. Neljä hoitokierrosta ja kaksi "tukanvaihtoa" on jo takana. Hoidoistani 2 kierrosta oli pelkkiä sytoja (chop ja Mine) ja nämä kaksi viimeistä pelkkää rituximabia. Levinneisyyttäkin löytyy sekä luuytimestä että kaikilta imusolmukealueilta. Pernassakin oli, mutta kun koko elin poistettiin, niin ei ole enää ;-)Minulla meni alussa kuukausia jopa vuosia, kun aina vain otettiin uusia koepaloja ja yritetttiin selvittää mikä lymfooman alatyyppi minulla oikein on. No, se ei ole selvinyt varmaksi vieläkään! Mutta tärkeintä on, että hoidot ovat tehonneet! Puolivuosittain käyn kontrolleissa, koska pysyvää parantumista ei nykytietämyksellä ole. Nyt elän "terveenä" ja käyn töissä normaalisti, ihan kuin koko syöpää ei olisikaan. Tämä vain tiedoksi teille, että näinkin hyvin voi asiat olla, kaikesta huolimatta ;-)
- Tiedon puute lymfoomasta oli pahintahilleviivi
- Re: Tiedon puute lymfoomasta oli pahintahilleviivi
- Huomenna on hilleviivi
- Tämä on laaja-alainenhilleviivi
- Re: Tiedon puute lymfoomasta oli pahintainkamari
- Inkamarihilleviivi
- Re: Inkamariinkamari