Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Pään sädehoidot alkaneet hyvissä merkeissä
Hei taas,Kävin tosiaan onkologillani ja hän oli positiivisesti yllättynyt siitä, miten hyvässä kunnossa olin verrattuna edelliseen käyntiin joulukuun alussa. Neurologille on matka seuraavaksi 31.3. ja uusi magneettikuvaus on 24.4., josta tulokset kuulen 3.5.
Neurologin pitäisi päättää minunkin työkyvystäni, tosin minun sairaslomani on jo etukäteen määrätty toukokuun loppuun. Olen sopinut työpaikallani, että hyödynnän vuoden alusta voimaan tullutta osittaista sairaspäivärahaa ja aloitan työt osa-aikaisena sitten kun neurologi antaa luvan.
Sain muuten Kelalta matkakustannusten omavastuukortin viikon päästä hoitojen loppumisesta ja sitten vielä uudestaan kuukauden kuluttua. Lisäksi miehelleni tuli Kelasta ilmoitus, että hammaslääkäri oli laskenut väärin käynnistä vähennetyn sairausvakuutuskorvauksen (ero oli 0,01 euroa) ja että sitä voisi anoa takaisin kahden viikon sisällä kirjeen saapumisesta. Ihmettelin asiaa suuresti, koska kuka nyt yhtä senttiä varten alkaa täyttämään kaikkia niitä lippuja ja lappuja joita pyydettiin liitteenä, saati että joku virkailija joutuisi oikeasti käsittelemään valituksen ja palauttamaan rahan?! Eipä ihme, että Kelassa on kiire, kun aikaa käytetään samaan asiaan kahdesti tai lähetetään pino paperia yhden sentin palautuksen hakemista varten. Myös hammaslääkäri oli saanut kirjeen, jossa pyydettiin korjaamaan heidän ohjelmassaan oleva virhe, ettei sama toistuisi! Maalaisjärki hoi.
Toivottavasti se kevätaurinko palailee takaisin maisemiin, mieli tekisi jo puutarhaan kuokkimaan. :)
- Re: Pään sädehoidot alkaneet hyvissä merkeissähipsurouva