Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Pään sädehoidot alkaneet hyvissä merkeissä
MOIKKA!Mulla ei onneksi ole ollut lainkaan mitään epilepsiaan viittaavaa. (Nyt koputin puuta) Eikä huimaustakaan. Olen nyt ottanut elämän siltä kannalta, että menen päivällä huilaamaan jos siltä tuntuu. Sitä kortisonia en ihan suosisti aloita. On ihana tuntea olevansa nk. normaali tuon ruokailun kanssa. Yötkin saan nukuttua suht mukavasti mitä nyt kerran yössä joutuu käymään vessassa. SE "tapa" jäi tuon kortisonin jälkeen. Kait sitä nestettä sitten on vielä niin paljon elimistössä. Mullakin on paino laskenut peräti pari kiloa ja se on tosi hyvä asia.
Mulla on kanssa tossa edessä pientä hiuksen haituvaa ja se loppu mikä jäi tuntuu aika "palaneelta". En ole kyllä uskaltanut mitään noin radikaalia tehdä kuin Hipsurouva. Yritän vetää pipon piukkaan päähän kun lähden kotoa pois. Mulla on vaikeuksia edelleen oikein ymmärtää, että tässä ollaan oikeasti sairaita.
Toivon, että Hipsurouva pääsisi eroon kortisonista. Vaikka hyvä lääke niin sivuvaikutukset aivan hirveät.
Luin muuten Reko ja Tina Lundalin kirjoittaman kirjan "Viikkoja, kuukausia." oli hyvä voin suositella.
Mulle ei ole vieläkään tullut kuvausaikaa. Toinen neurologin aika on toukokuun alussa.
Toivotaan, että lämmin kevät palaisi ja pääsisimme nauttimaan ihanasta suomen kevätsäätä
- Re: Pään sädehoidot alkaneet hyvissä merkeissäAnni_52