Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Pään sädehoidot alkaneet hyvissä merkeissä

Heippa taas!
Kyllä ne ovat Kelan kiireet juuri tuollaisia kun kerroit. Minä menin itse Kelaan kuittien kanssa ja sanoin, että omavastuu on täysi. Mutta ei kelvannut. Omavastuu tulee täyteen vasta sitten heillä kun taksit ovat tehneet omat tilityksensä ja siihen voi mennä kuukausia. Mun kohdalla oli vasta viisi omavastuuta merkattu vaikka kaikki 17 oli ajettu. Eli sitten alkaa se omavastuiden palautus. Koska olen ajanut tutulla taksilla on siihen omavastuuosuuteen merkitty, että täynnä mutta se on ollut taksin joustavuutta.
Sädetys ei ole aiheuttanut oikeastaan muuta kuin sen, että joudun sitä kortisonia syämään. En paljon,3mg päivässä, mutta sekin riittää viemään yö unen. Illalla tulee uni 3-4 tuntia. Sitten herään kellon 1 ja valvon ehkä kello 5:een. Aika pitkiä vain ne tunnit valvoa ja aivan liikaa aikaa ajatella.....Niin ja nyt olen ollut tosi väsynyt. Olen laittanut senkin kortisonin piikkiin. En tahdo jaksaa edes tehdä pientä kävelylenkkiä päivällä. Hiukset ovat harventuneet, eivät ihan kaikki lähteneet. Vielä olisi 8 kertaa jäljellä joten paremmalla puolella ollaan. Kaikkiaan saan 29 kertaa. Mutta parasta on, että ihan selvästi kevät tulee. Kai se kuntokin täsät sitten toivottavsati alkaa kohentumaan.
Anni_52 | 1.2.2007 klo 05:25:17