Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Pään sädehoidot alkaneet hyvissä merkeissä

Hei!
Meillä Porissa ainakin tuntuu, että Kelan virkailijat "arpovat" näisä matkakustannusten maksamisessa. Minulla on joskus laskettu käytiin kaksi omaavastuuta joskus yksi. Sillä ei ollut mitään merkitystä vaikka hakemukseen kirjoitettiin omavastuu täynnä, koska Kela ei ollut lähettänyt "keltaista" korttia. Minä sain ihan ylimääräisenä palautuksena Kelalta neljä omavastuuta vaikka en ollut niitä edes maksanut vaan hakemukseen oli kirjoitettu omavastuu täyttä. Lupasin maksaa ne takinkuljettajalle mutta hän sanoi, että antaa olla kun ollaan niin paljon nyt ajettu.
Eli homma toimii ihan taksien joustavuuden mukaan. Kela menee kuin juna aina samoja raiteita sanoit tai selitit ihan mitä tahansa.
Hipsurouva eikös sinulla jo ollut niitä lääkäreitä? Mitä sulle sanottiin? Minä kävin neurologilla ja hän antanut vielä lupaa aloittaa töitä. Sairaslomaa toukokuun loppuun. En pistänyt lainkaa hanttiin kyllä sen verran vielä väsyttää vaikka jotain pientä jaksaa tehdä. Sanoi hän sen verran, että oli odottanut paljon huonokuntoisempaa potilasta.
Nyt odottelen sitä magneettikuvauksen aikaa.
Kevät aurinkoa kaikkille täältä räntäsateen keskeltä
Anni_52 | 20.3.2007 klo 11:10:41