Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Pään sädehoidot alkaneet hyvissä merkeissä

Hei Anni_52,

Minulla on nyt reilu kuukausi sädehoidon päättymisestä ja olo alkaa pikkuhiljaa palautua normaaliksi, eli enää ei tarvitse nukkua parin-kolmen tunnin päiväunia vaan pärjää normaaleilla yöunilla. Käyn myös päivittäin tunnin kävelylenkillä ja peruskunto alkaa selvästi nousta.

Itse syön vielä kortisonia puolikkaan iltaisin, kokonaan se on tarkoitus jättää pois tällä viikolla. Kokeilin lopettaa se jo pari viikkoa sädetyksen jälkeen mutta siitä ei tullut mitään, koska sain öisin kovia päänsärkyjä. Nyt olen laskenut annosta todella hitaasti ja tällä kertaa kaikki on mennyt hyvin. Paino alkaa pikkuhiljaa olla laskusuunnassa, kasvot alkavat näyttää normaaleilta ja niskaturvotus on hävinnyt. Oma peilikuva siis alkaa näyttää tutulta, vaikka tukkaa onkin vain takaraivolla.

Huomenna menen laboratorioon ja ensi viikolla oman onkologin vastaanotolle ja kuun lopussa neurologille. Mukavaa kun asiat etenevät taas.

Täällä ei paista aurinko mutta mieli tekee tuonne keväiseen ulkoilmaan. Ihanaa kun on valoisaa pitkään! :)
hipsurouva | 7.3.2007 klo 10:55:10