Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Mikä Tehyn työtaistelu?
Tehyläiset ovat nimenomaan sanoneet, että joukkoirtisanoutuminen on työtaistelutoimi.Mutta minä ainakin toivon, että tuo laki tulee voimaan, ja sen avulla saataisiin nämä kiireelliset hoidot ainakin annettua. Olen aikaisemmin ollut aina hoitajien puolella, mutta nyt minä niinkuin monet muutkin, eivät enää heitä jaksa ymmärtää...Enää eivät puhu kiireestä mitään, vaan rahaa vain pyytävät. Sehän tarkoittaa, että hoitajien määrä varmaan vähenee, kun ei ole varaa pitää noinkaan paljoa heitä töissä kuin nyt, jos saavat nuo hirveät korotukset. Korotuksia on tänä vuonna kuitenkin luvassa heille tosi paljon. Luin tuolta Lapsellani on syöpä -osastosta tänään, kun jonkun lapsen kantasolusiirtokin oli Helsingissä peruttu tämän työtaistelun takia. Tuntuu tosi pahalta....Tästä asiasta voidaan olla eri mieltä, mutta se sallittakoon.
t. Ellinoora
- Tehyn työtaistelu vaikuttaayx syöpäläinen
- Re: Mikä Tehyn työtaistelu?Karhutar
- Re: Mikä Tehyn työtaistelu?santeri
- Re: Mikä Tehyn työtaistelu?ellinoora
- Lääkärilakko 2001syövästä parantunut
- Re: Lääkärilakko 2001yx syöpäläinen
- Re: Mikä Tehyn työtaistelu?yx syöpäläinen