Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Lääkärilakko 2001

Minä olin lääkärilakon aikana 17 pv ilman hoitoa, sairastuin juuri ennen sitä kielisyöpään ja söin 10 vrk penisiliiniä syöpään. Sitten piti odottaa viikko paikattujen hampaiden poistoon , koska hammaslääkärit lakkoilivat. Ei se mielenrauhaa paljon heilutellut koska olin jo silloin vahvassa uskossa Jeesukseen. Paremmin minulle sitten kumminkin kävi, syöpähän levisi koko kieleen, mutta lääkäri teki uuden kielen. Jos olisi päässyt hoitoon heti olisin jäänyt kielipuoleksi, mutta nyt puhun ja syön niinkuin ennen uudella kielellä.

Se Lapsellani on syöpä-osaston lapsi saa kantasoluhoitoa Turussa , mutta paljon viivytyksiä tämä lakko varmasti aiheuttaa. Rukoilen kanssanne, että kenelläkään taudin eteneminen ei ole tämän takia pahenemassa. Laittakaa kaikki kätenne ristiin , apua saatte , kun pyydätte!
syövästä parantunut | 9.11.2007 klo 20:07:44