Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Tehyn työtaistelu vaikuttaa

Hei Molla!
Sinun tilanteesi saattaa olla sellainen, että saat kaikki hoidot samassa sairaalassa. Minun taas pitäisi lähteä hakemaan kantasoluhoitoa yliopistosairaalasta ja silloin nousee seinä pystyyn.
Saattaahan tietysti olla niinkin, ettei kantasoluja saadakkaan kerätyksi, niinkuin toivottaisiin ja silloin hoito jatkuisi keskussairaalassa niinkuin tähänkin asti, mutta tätä asiaa ei päästä edes kokeilemaan, koska hoitopaikkaa ei ole ja piste.

Minulla ei ole varaa lähteä mihinkään ulkomaille itseäni hoidattamaan ja muutenkin luotan kotimaiseen hoitoon minulle kelpaavana. Entäs sitten jos kunta ei maksakaan ulkomailla saatua hoitoa, mites sitten suu pannaan. Kaikilla asioilla on monta puolta.

Mutta olen todella iloinen puolestasi, että sinä saat sellaisen hoidon kuin tarvitset.

Tänään tulin sairaalasta kotiin ja sinne jäi ihminen, joka oli huonekaverini, itkemään ja pelkäämään, että saako hän hoitoa vai ei. Ja vaikka kuinka lohduttelin ja sanoin, että aivan varmasti saa eikä tämä osasto mene kiinni niinkuin hän pelkäsi hän oli ihan paniikissa. Varmaa on että tämä tilanne on kauhea ja tukala ja raskas kantaa monessa perheessä jossa on syöpä tullut vieraisille

Hyvää jatkoa teille kaikille ja toivotaan pikaista selviämistä tästä tilanteesta!

t.yx syöpäläinen
yx syöpäläinen | 18.11.2007 klo 18:27:48