Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Tehyn työtaistelu vaikuttaa

Joopa joo!

Kivahan se on puhua politiikkaa ja saivarrella kaikenlaisten teknisten yksityiskohtien suhteen samaan aikaan, kun joku toinen on huolissaan siitä kuinka kauan elää.

Minun keuhkoista löydettiin pari viikkoa sitten useampi etäpesäke: yksi todella iso möntti ja muutama pieni. Sain yhden sytostaattihoidon viime viikolla. Ensi viikoksi en saa uutta aikaa työtaistelu-uhan vuoksi.

Minulla on sarkooma, jossa kasvaimet suurenevat pikavauhtia. Niihin pitäisi saada pikainen vaste sytostaateilla.

Mutta, mitäs pienistä. Kyllähän tässä on aikaa odotella, että jotkut saisivat taistella paremman palkan eteen... heh, heh... mähän itse en rahaa kohta tarviikaan... kun leijailen jossain yläilmoissa... jos hyvä säkä käy... tai sitten tompsahdan alamaailman piiriin. Mutta, hyvä että muilla palkka juoksee.

Okei. Kyse on vain uhasta toistaiseksi, mutta mielestäni tämän hetkinen tilanne on ihan tarpeeksi stressaava näin potilaan kannalta, joten tällaista pelottelutaktiikkaa ei todellakaan tarvittaisi!!!

Ja, jos seuraava hoitokertani siirtyy monia viikkoja... jotkut saavat kuulla ärräpäitä vaikkei se mitään autakaan.

maris

maris | 15.11.2007 klo 19:39:51