Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Myelooman hoito ja seuranta

Hei Retu!

Olipa mukava kuulla että voit hyvin,jos muistat kyselin sinulta joskus talvella taliks hoidosta koska minulle suunniteltiin sitä myös. Siis ensi viikolla aloitetaan hoidot ja se on kortisonia kuukausittain 4 päivän ajan ja talidomia päivittäin. Sinullako meni ne puutumiset ohi jalkapohjista , lääkärit sanoivat kyllä että hermovauriot korjaantuvat mutten oikein uskonut siihen, tiedä häntä sitten.Tehdäänkö sinulle kantasolusiirto omista soluista? Minulle tehdään jos saadaan hoitotuloksia että voidaan mennä kantasolusiirtoon ja jos saadaan omia soluja.Minulla ei ole luusyöpymiä ainakaan vielä eikä oikein luustokipujakaan en ainakaan tunnista niitä.olen tähän asti voinut hyvin mutta tietysti henkisesti tämä on raskasta kun ei tähän ole muuta parantavaa hoitoa kuin luuydin siirto.Voidaanko niille luunsyöpymille tehdä jotain?
Hyvää voitia sinulle ja oisi mukava jos joskus kirjoittelisit kuulumisia tänne ,meitä myelomapotilaita on enää vähän näillä sivuilla mikä on surullista.
Jaksamista kaikille omaisille jotka ovat menettäneet läheseisensä tähän sairauteen
syysterveisin Iitsu
iitsu | 15.8.2006 klo 17:50:58