Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Myelooman hoito ja seuranta

Hei!

Kiitos vastauksestasi.Tiedän myös Talidomin sivuvaikutukset ja nehän vähän pelottaa , vaikka lääkärit sanoo että hermovauriot palautuu ,itse en oikein usko siihen . Kaikillahan ei tule näitä hermojuttuja ,se hoito pitää vain kokeilla minullekin määräsivät siksi talidomia kun olen lääkäreiden mukaan tulehduksille herkkä.Minulla on praproteiniit vaihdellu 38-47.8g välillä en tiedä miten ne välillä laskee ja nousee sama myös senkan kanssa , myös hb on vähän alhainen ja laskussa 112, mitenkä korkealla isäsi senkka
oli?Minun kahdelta terveeltä sisarelta on otettu kudosnäytteet, mutta ne ei ollut sopivia, yksi veli on vielä testaamatta , kun luultiin ettei häntä voida käyttää kun on sellainen lääkitys , itse on hyvin halukas antamaan luuydintään jos vain on mahdollista.Nyt sitten odottaa kutsua näytteenottoon ja on minun viimeinen mahdollisuuteni parantua, jos kudostyyppi on sopiva.Lyyydin siirto ei ole minun tapauksessani lääkäreiden mukaan ensisijainen hoito se on kantasoluhoito omista soluista.
Mukavaa ja aurinkoista kesää sinulle terv.Iitsu
Missä olette Retu ja muut myeloomapotilaat ja omaiset

iitsu | 23.7.2006 klo 12:43:29