Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Myelooma
Hei teille kaikille, jotka sairastatte tai läheisenne sairastaa myeloomaa. Äidilläni diagnoisoitiin elokuussa myelooma, jo edennyt niin, että kipuja oli paljon ja pesäkkeitä kaikissa pitkissä luissa, lonkissa, kylkiluissa ja päässä. Hänelle aloitettiin hoidot elokuussa ja nyt vointi on parempi. Vahva kipulääkitys. Veriarvot heittelevät, etenkin hemoglobiini laskee aina 80:een. Punasolutankkauksia tehty jo kolme. Omaisena etsin tietoa, vähän olen löytänyt ja lääkäreiden aika on on kortilla. Kysymystulvaani ei jakseta ottaa vastaan, tämä aiheuttaa minussa voimattomuutta vakavan asian kanssa. Äitini on jo yli 80, muuten niin terve, mutta tämä vakava sairaus pysäytti minut täysillä. Tunteet ovat pinnassa, pelkään, että sairaus kuihduttaa ja satuttaa äitiäni. Näen sen tuskan ja kärsimyksen mitä tauti voi tuoda tullessaan. Kuoleman pelko on joka päiväinen tunne. Taakka on raskas kantaa, olisin niin halunnut, että iäkäs äitini saisi kuolla kauniimmin, eikä tämän sairauden runtelemana. Olen lukenut kirjeitänne, olen niistä saanut pisaran toivoa paremmasta. Nyt tuntuu, etten jaksa enää edes toivoa.HannaLeena
- Myelooma hifk
- Re: Myelooma iitsu
- Re: Myelooma Annis78
- Re: Myelooma Sissa
- Re: Myelooma Selina
- Re: Myelooma Annis78
- Re: Myelooma HannaLeena
- Re: Myelooma Samuel
- Re: Myelooma Samuel
- Re: Myelooma Selina