Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Oireeton/vähäoireinen myelooma
Mielenkiintoista kuulla oireettomasta/vähäoireinen myeloomasta. Itsellä oireinen myelooma. Kun nyt jonkin aikaa olen lueskellut tätä keskustelua, herää kysymys tuosta ennusteesta. Minulle on puhuttu lyhyestä ennusteesta ja kun myeloomasta lukee sielläkin on 3-4v. Ja joillakin tämän keskusteluosan ihmisillä se on ollut jo 6v ja nyt vasta aletaan hoitaa. Varmaan tämä muhii aika pitkään ja vasta vahingossa joissakin kokeissa tulee ilmi. Minulla erittäin kovat kivut, mutta veriarvot lähes normaalit, siis tavalliset tk:n kokeet. minulla ne ekat hoidot takana ja nyt lähes vuoden remissiossa ollut. Juuri kokeiden tuloksia odottelen.Olen ymmärtänyt , että tauti on aika harvinainen jotain 250 tapausta vuodessa. Käy esille tämän sivuston tilastotiedoista.
Itse uskon pitkään ennusteeseen (ainakin välillä)vaikka kivut ovat jokapäiväinen riesa.
Positiivisuutta elämään ja kaikkea kivaa puuhaamaan siinä häviää synkät ajatukset ainakin hetkeksi.
Lääkkeitä on monenlaisia ja koko ajan kehittyy lisää. Selina
- Myelooma hifk
- Re: Myelooma iitsu
- Re: Myelooma Annis78
- Re: Myelooma Sissa
- Re: Myelooma Selina
- Re: Myelooma Annis78
- Re: Myelooma HannaLeena
- Re: Myelooma Samuel
- Re: Myelooma Samuel