Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Myeloomalaiset missä te olette???????

Hei!
Meidänkin myelooma-potilaamme käy kysissä hoidoissa.Ei ole tullut kirjoiteltua pitkiin, on ihme kyllä semmoiselle tasaiselle tuntunut tämän elo.Minulla siis appi on tämä potilas ja tällä hetkellä saa 4 päivää kuuukaudessa lääkettä sairaalassa.Muistaaksenin vinkristiini, kortikosteroidi ja olikohan se doksorubisiini. Tänään poikamme haki ukin sairaalasta ja kova kiire kalaan tuntui olevan.Nyt oli sitten reissulla myös puhuttu ja esitelty sitä kantasolusiirtoa.Valaiskaa ystävät hyvät, mitä se kaikki pitää sisällään.Onko se niin, että nyt se sairastaminen sitten alkaa?Tähän asti ukin lääkkeistä mitä tiputetaan, ei ole tullut mitään kurjempia vaivoja.Kortisoni tietty valvottaa, mutta onneksi telkussa riittää ohjelmia...tukka lähti, mutta on murheista pienin.Vähän pelonsekaisin tunnelmin odottelen, harmi kun en tällä kertaa päässyt käymään mukana lääkärin juttusilla.Tammikuussa minua niin rauhoitti, kun olin mukana ja lääkäri kertoi sairauden tilenteen myös minulle.Sain kyllä semmoisen kuvan , että Savon sydämessä ainakin on käytössä parhainta tietotaitoa, niinkuin varmasti koko maassamme.Toivottelen aurinkoisia kevätpäiviä kaikille palstalaisille, potilaille ja tukijoukoille!!terveisin, hoppo
hoppo | 19.3.2009 klo 19:13:45