Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Myelooma

Yritän siirtää palstaa vasemmalle, vastaus on tarkoitettu sinulle Vinkura. Olen nimittäin juuri kokenut sekä pahoinvoinnin, että hiusten lähdön. Ei ne hiukset heti lähde, sen kyllä huomaa, kun silmillekin alkaa tippua. On siinä aikaa leikata, kun alkavat harveta. Olen ilmeisesti tyypiltäni helposti pahoinvoiva, koska Primperan-lääke lakkasi auttamasta. Apua siitä oli muutaman päivän päästä enää vain kahdeksi-kolmeksi tunniksi tabletin ottamisen jälkeen ja taas tuli kaikki ylös. Sain uusia reseptejä ja kyllä muut aineet tehoavat.
Minäkin olen aamu-uninen illanvirkku ja tyynykin oli "huono", mutta kaikesta selviytyy. Ei sairaalassa ilman lääkitystä tarvitse valvoskella ja itseään väsyttää, oikein pyysivat painamaan nappia, jos uni ei tule ja jos on jokin vaiva. Paremman tyynynkin sain. Onnistuneita hoitoja sinulle toivottelen, kaikesta selviytyy!
hilleviivi | 28.6.2009 klo 22:08:52