Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Myelooma

Tervehdys Quisto! Jaa` a jäipä vaivaamaan tuo kommentoimattomuus, mitähän tarkoitat?
Ikävää tuo sairastumisesi, vaan kaikki on otettava vastaan ja onneksi nyt lääkkeet ovat todella hyvin auttavaisia. Talidomia olen itsekin käyttänyt, tuli vaan niiin voimakas vapina, ettei jatko lääkkeellä ollut asianmukaista. Sain sijaan talidomin rinnakkaislääkkeen, nimeä en tietenkään muista.

En ole vaikuttanut Lauttasaaressa, kyllä Helsinki on minulle vain Meilahti ja useita viikkoja viime kesänä siellä.

Kaihoneitokainenkin kyselee kuulumisia, tuntuupa hyvälle!
On vaan iskenyt se paljon puhuttu sohvanpohja tauti. Hyvä kun ylös pääsee päivittäin, välistä ei ollenkaan. Nyt taitaa olla hyvä hetki.
Kumma kun asiat alkaa olla jotenkin kunnossa, niin ala sitten itkeä vollottaa ihan tavanomaisia asioita. Ja tämä täältä suosta ylösnousu on vaikeaa, todella vaikeaa.
Kaikki arvot ovat hyvät, kivutkin tavallisen normaalit, mutta silti on vaikeaa. Onkohan muilla luuytimensirron saaneilla samanlaisia oireita? Lääkäri kyllä varoitteli jostain tällaisesta, vaan en osannut odottaa, että naurukin häviää jonnekin......

Kaikkea hyvää kaikille Teille ja kirjoitelkaa, Nyt en itse jaksa vaan odotan Aarsun sanoin Huomista parempaa päivää.
Selina
Selina | 14.1.2009 klo 09:14:18