Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lapsellani on syöpä
Re: olen niin väsynyt....
Jumalan Siunausta Sinulle Tiltu !( ja Mama ja kaikki muut, jotka ette ymmärrä Jeesuksesta )Jeesus on taikasana, joka laittaa uskomattomat takajaloileen, sillä nimeä Jeesus pelätään sen vuoksi, koska silloin emme enään määrää tekemisiämme vaan Jeesus ohjaa meitä. Eikö olekin kummallista, et itse et päätä enää mitä teet.
Me emme ole parempia kuin muut, emmekä pyri siihen, Vaan meitä ohjaa Kaikkivaltiaan Käsi, ettei yksikään hukkuisi.
Itselleni oli parempi kun sairastuin syöpään. Olisin muuten kai jo kuollut viinaan ja tupakkaan. Nyt en ole kuuteen vuoteen polttanut enkä juonut.Uskon myös sen, että Jumalan kädessä on jokainen sairaus ja kuolema. Me emme pysty tappelemaan ilman Häntä terveyteen. Ei se ole niin tärkeää, että on parantunut parantumattomasta sairaudesta vaan se on että on saanut Rauhan ja Ilon ja Onnellisuuden Jeesuksessa Kristuksessa. Ilman syöpääni en olisi sitä saanut.
Muistat kai miten Jobille lopulta kävi, hän sai lapsia ja lapsenlapsia ja vaurautta enemmän kuin ennen oli ja Job sai elää vielä 140 vuotta kärsimyksiensä jälkeen. Etttekö te uskottomat usko, että se on mahdollista myös teille.
Jokainen kuolee, mutta uskovaisen kuolema ei ole kuolema vaan Elämä ja Ylösnousemus. Sinä Tiltu olet menettänyt lapsesi, niin on minun vaimokin menettänyt. Tiedän sen raskaan ajan, joka siitä seuraa. Tärkeintä ihmiselle on se , että oma nimi on Elämän kirjassa ja lapsien nimet siinä ovat Jumalan ilmoituksen mukaan. Vasta kun ihminen aloittaa oman ajattelunsa näissä asioissa hän joutuu joko erilleen Jumalasta tai hänen hoitoonsa. Silloin on valittu Helvetti taivaan sijasta. Mutta jos ihminen pyytää hän siis myös saa kaikki anteeksi Jeesuksen kautta Jumalalta.
Tiltu otti esille sen, että ateistikin kokevat ihmeparantumisia, niin varmaan parantuvatkin. Jos parantuminen ei tule Jeesukselta , niin se tulee Saatanalta. Hänellä todellakin on myös valta ja voima tehdä ihmetekoja eksyttääkseen ihmisiä kauemmas Jumalasta.
Kun ihminen reagoi tälläiseen kirjoitukseen on se osoitus ettei hän ole kylmä eikä penseä vaan kiinnostus Kaikkivaltiaaseen Kolmiyhteiseen Jumalaan on herännyt.
Lopuksi tahdon siteerata 1 Kor.1:18 Sana rististä on hullutusta niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan Voima
- olen niin väsynyt....mama69
- Re: olen niin väsynyt....emppu78
- Re: olen niin väsynyt....Susanne
- Re: olen niin väsynyt....paulamari
- Re: olen niin väsynyt....tuulapirkko
- Re: olen niin väsynyt....Elämä voittaa
- Re: olen niin väsynyt....syövästä parantunut
- Ylläpito huomauttaaYlläpito
- Re: Ylläpito huomauttaasyövästä parantunut