Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lapsellani on syöpä
Re: olen niin väsynyt....
Kiitos teille ihanille ihmisille viesteistä! Anopin hautajaiset lähestyvät, pikku-potilas on sairastellut nyt 3 viikkoa isänsä hyvässä hoivassa, välillä sairaalassa ja välillä kotona. Työntekijämme otti hatkat kun häntä ei ole tarpeeksi huomioitu lapsemme sairastelun yhteydessä meidän omistajien toimesta, olemme keskittyneet kuulemma liikaa perheasioihin, joten minä koetan jaksaa pitää omaa firmaamme pystyssä. Elämä on niin käsittämättömän kaoottista, huomenna en enää muista mitä tänään tein, mutta onneksi useinmiten se aiheuttaa enempi hysteeristä naurua kuin itkua....se riemu, että taas tästäkin päivästä selvittiin! Ja nyt kuuluu sillai hyvää, että veljeni perheeseen syntyi suloinen uusi pieni ihminen. Tekee hyvää meidän pienokaisen leukemian kovin syvästi kokeneille vanhemmilleni. Uudelle perheenjäsenellemme toivotan vain terveyttä, en muuta, sillä loppupelissä millään muulla ei ole merkitystä.Mama69
- olen niin väsynyt....mama69
- Re: olen niin väsynyt....emppu78
- Re: olen niin väsynyt....Susanne
- Re: olen niin väsynyt....paulamari
- Re: olen niin väsynyt....tuulapirkko
- Re: olen niin väsynyt....Elämä voittaa
- Re: olen niin väsynyt....mama69
- Re: olen niin väsynyt....syövästä parantunut
- Ylläpito huomauttaaYlläpito