Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lapsellani on syöpä
olen niin väsynyt....
Pikkuisemme leukemia todettiin hieman yli 6 kk sitten. Koko syksy on mennyt kuin sumussa. Isäni sairastui eturauhassyöpään. Joulukuussa olin taas ambulanssin kyydissä kun keskimmäiseni oli vakavassa onnettomuudessa ja selvisi hengissä nipin napin. Siitä kun selvittiin, oli perheemme isän vuoro saada ambulanssikyytiä ja hoitoa kaukana kotoa. Kaikki 3 lastamme ovat toissa viikolla olleet oksennustautiputkessa ja pienen leukemiapotilaan kamppailu viruksen kourissa oli hirveätä katseltavaa. Viime viikolla istuin anoppini kuolinvuoteen ääressä esikoiseni kanssa mummin iäisyysmatkaa siunaamassa viimeiseen hengenvetoon saakka. Mieheni oli samalla aikaa pienokaisemme kanssa sytostaatteja saamassa 250 km päässä. Tämä on kuin pahaa unta. Ystäväni sanovat, että pelkäävät lukea tekstiviestejäni, aina on huonoja uutisia. Nyt pelkään mitä huominen ja ensi viikko tuovat tullessaan....voinkohan enää koskaan vastata "mitä kuuluu" kysymykseen, että "hyvää, kiitos"?- olen niin väsynyt....mama69
- Re: olen niin väsynyt....emppu78
- Re: olen niin väsynyt....Susanne
- Re: olen niin väsynyt....paulamari
- Re: olen niin väsynyt....tuulapirkko
- Re: olen niin väsynyt....Elämä voittaa
- Re: olen niin väsynyt....syövästä parantunut
- Ylläpito huomauttaaYlläpito
- Re: Ylläpito huomauttaasyövästä parantunut