Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lapsellani on syöpä
Re: olen niin väsynyt....
Huhhuh,ensinnä sanon, etten ole näissä viesteissä kertonut mitään omasta henkilökohtaisesta uskostani. Siksi ihmettelen miten sinä voit määritellä vakaumustani.
Hienoa, että syöpä pysäytti sinut, jos siis niin itse ajattelet. Minä elin hyvin kilttiä moitteetonta elämää jo ennen omaa ja lapseni sairastumista ja hänen kuolemaansa. En tarvinnut syöpää tuomaan uudenlaista arvomaailmaa elämääni tai täyskäännöstä vakaumukseeni. Ne asiat olivat järjestyksessä, sillä elämässä oli ollut jo ennen näitä omat vastoinkäymisensä.
Kirjoitit itsekin, että jokainen kuolee ja kuolema on Jumalasta. Ihmisellähän on perisyntinsä Aatamin ja Eevan jälkeen... Muistutit, että kuolema ei ole kuolema, vaan elämä ja ylösnousemus. Miksi sinusta sitten pitää rukoilla, ettei lapsi kuole ja ylistää, kun lapsi on tervehtynyt, kun kerran hän kuoleman kautta ylösnousee parempaan elämään? Tämä asia alunperin kalskahti korvaani, kun korostit, että sairaudet ja kuolema kaikkoaa kun vaan uskoo Jeesukseen. Halusin tuoda esiin juuri tämän aspektin, ettei kuolemaa voi väistää tässä maallisessa elämässä, eikä kuolema tässä elämässä ole kiinni siitä uskooko Jumalaan. Kuolema kohtaa jokaisen ja Jumalahan on päivämme jo etukäteen määrännyt. Miten kuoleman jälkeinen määräytyy on sitten asia ihan erikseen.
Jumalan siunausta sinullekin.
- olen niin väsynyt....mama69
- Re: olen niin väsynyt....emppu78
- Re: olen niin väsynyt....Susanne
- Re: olen niin väsynyt....paulamari
- Re: olen niin väsynyt....tuulapirkko
- Re: olen niin väsynyt....Elämä voittaa
- Re: olen niin väsynyt....syövästä parantunut
- Re: olen niin väsynyt....tiltu