Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lapsellani on syöpä
Re: olen niin väsynyt....
Kiitos oski96, juuri tuollaista vaatimatonta ja nöyrää polkua kuljen minäkin. Ihmisen on hyvä muistaa pienuutensa, ihmisyytensä, ja elämän lahjansa ja anteeksianto ja katumus. Ja tärkein on rakkaus. Se on loppujen lopuksi juuri noin yksinkertaista. Jumalahan ymmärtää vajavaisuutemme.Ja kiitos avec, sinun sanasi kuulostivat inhimillisiltä ja armollisilta ja kaikuivat niitä tuntoja joita itsekin aistin tämän yhden keskustelijan osalta. Kokemusta vaan ei ole vielä kertynyt puheenvuoroista ja provosoiduin turhaan selittelyyn. Ja todellakin ,kyllä ihminen saa levätä väsymyksensä keskellä, kyllä Jumala sen sallii ja tulee avuksi. Kyllä henkisyyden keskellä ihminen saa olla fyysisesti heikko ja kerätä voimia. 'Syövästä parantuneen' puhe on enemmänkin ahdistavaa saarnaamista ja tuomitsevaa ja vajavaisuuden osoittelemista, syyllistävää ja itsensä korottavaa asennetta huokuva, joka ei Jumalaa miellytä. Minulle Jumala on rakkaus, minun Jumala on lempeä ja suojeleva ja anteeksiantava ja ymmärtävä. Onneksi ihmisen ei tarvi tehdä viime kädessä tiliä muille kuin Jumalalle.
- olen niin väsynyt....mama69
- Re: olen niin väsynyt....emppu78
- Re: olen niin väsynyt....Susanne
- Re: olen niin väsynyt....paulamari
- Re: olen niin väsynyt....tuulapirkko
- Re: olen niin väsynyt....Elämä voittaa
- Re: olen niin väsynyt....syövästä parantunut
- Re: olen niin väsynyt....tiltu
- Ylläpito huomauttaaYlläpito