Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lapsellani on syöpä
Re: olen niin väsynyt....
Kiitos vaan 'syövästä parantunut'. Tuttua asiaa puhut,mutta olen itse kyllä sitä mieltä, ettei parantumista tapahdu vain sen ansiosta miten pitkään ja hartaasti sairaan ihmisen puolesta rukoilee ja kuinka moni ja 'miten hyviä uskovaisia'. Yritätkö siis viestiä, että ne perheet joissa kuolema on tullut kaikista rukouksista huolimatta, ei vaan ole riittävän luja usko. Mielestäni aika raskas syytös ja toisen ihmisen uskon aliarvioimista.Itse kullekin koittaa päivä jolloin kaikista rukouksista huolimatta sairastuu ja kuolee. Ei kuolemaa voi rukouksella välttää. Kuolema on väistämätön. Mistäpä tiedät, ettei varhain menehtyneet lapset olisikin onnellisia, onnekkaita ehkä päästessään aiemmin sinne Jeesuksen tykö? Sitä paitsi eihän Jumala vastaa rukouksiin aina siten miten me tahdomme, vaan hänellä on omat suunnitelmansa, ja hän vastaa tavallansa. Jos hän antaisi kaiken sen mitä ihminen hartaasti rukoilisi, olisi maapallo täynnä 'lottovoittajia', vailla ihmiskärsimystä ja kuolemaa ja puutetta. Onnekkaana on vain helppo tuudittautua siihen, että oma usko on toisia parempi ja kelpaa Jumalalle ja siksi muka saa osakseen vain onnea. Mutta tällainenkin ihminen kohtaa maallisen tiensä pään ja tulee päivä jolloin rukoukseen ei vastata hänen haluamallaan tavalla ja tulee jopa tunne että Jumala on hänet hyljännyt. Ei tarvi kuin muistella miten Jobin kävi.
- olen niin väsynyt....mama69
- Re: olen niin väsynyt....emppu78
- Re: olen niin väsynyt....Susanne
- Re: olen niin väsynyt....paulamari
- Re: olen niin väsynyt....tuulapirkko
- Re: olen niin väsynyt....Elämä voittaa
- Re: olen niin väsynyt....syövästä parantunut
- Re: olen niin väsynyt....tiltu
- Ylläpito huomauttaaYlläpito