Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Sunnuntai huomenta päivää!
Huomenta vaan,Hyvä kun aloitit uuden keskustelun. MeriTuuli, eilen ihmettelin että olipa hiljainen lauantai-ilta; en hoksannut käydä katsomassa edellispäivän viestiketjun häntää!
Toivottavasti kaikki ovat tänään vähän paremmalla mielellä ja fyysisestikin voitte kaikki paremmin, siltä ainakin kuulostaa! Etelässä paistaa todella aurinko ja minulla on ainakin helpottunut olo kun saimme äidin Meilahden päivystykseen. Hemoglobiini oli hänellä 53, kuvitelkaa, ja rouva 75v. käveli itse keuhkokuvaan sairaalassa. On nyt saanut nestettä, punasoluja, tutkimuksia ja toivotaan että löytyy jotain konkreettista vaivaa joka saadaan hoidetuksikin.
Haavan tihkumisesta: mielenkiintoista kuinka erilaisia kokemuksia. Päivä Kerrallaan, olen ajatellut ja toiminut kuten sinä eli vaihtanut toppauksia ja mulla on se antibioottikuuri joten en ole desinfioinut. Pitäisköhän sitäkin tehdä? Mutta kainalokuopan päälle muodostunut pieni paise on selvästi aina pienempi välillä, esim jumpan jälkeen kun vuotoa on enemmän. Käsipumppausta en ole uskaltanut tehdä, mutta toisaalta - miksi ei sitäkin? Eli ei tarvitse käydä punktoimassa!
Tänään on kiire päivä: pojalle kirja haettava Itäkeskuksesta (koska ei kannata hakea koulussa luettavaksi määrättyä kirjaa ajoissa kirjastosta vaan ostaa se kaupasta), ehkä äitiäkin voisi käydä katsomassa ja sitten illalla on Mamma Mia -musikaali. Joten ehkä onnistun katkaisemaan nettiaddiktiotani vähän. En ole kuitenkaan yhtä huonossa jamassa kuin poikani 18v. Hänellä on 10 kanavaa auki samanaikaisesti, mutta osaa hän vain seuraa . . . :)) Huhhuh, mikä meni kasvatuksessa pieleen?
Päivä Kerrallaan, vastaan sulle siihen eilen kirjoittamaasi viestiin, en enää muista sitä joten täytyy siksi palata siihen . . . en ole varma pystyykö tässä jollain lailla tallentamaan ja lähettämään vasta kun on käynyt katsomassa jotain viestejä. Tuskin.
Voimia ja jaksamista taas kaikille; voimien mukaan varmaan on hyödyllistä osallistua harrastuksiin ja puuhasteluun niin on muuta ajateltavaa. Mutta senhän kaikki kyllä tietää, aina ei vaan ajatukset ja toiminta kulje käsi kädessä :) Mun on helppo puhua, ongelmana tällä hetkellä vain kipeä haava. Ainiin, olihan se kuolemanpelkokin, mutta onneksi en ole sitä kamalan usein päästänyt enää kylään.
Voidaan hyvin!
tv. thunder-heppa
- Sunnuntai huomenta päivää!MeriTuuli
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!Mehitähti
- Sunnuntai huomenta päivää!thunder
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!Kehäkukka
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!MeriTuuli
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!kevätmieli
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!kevätmieli
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!Kehäkukka
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!kesän lapsi
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!MeriTuuli