Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Sunnuntai huomenta päivää!
Hip kaikille,Tänään olin Mamma Mia -musikaalissa (hyvä oli) ja muutakin puuhailin, kuten aamulla uhkasin. Nyt lueskelin viestejä joita oli kovasti tullut eri keskusteluihin.
Mielenkiintoinen tuo hiuskysymys: minäkin toivoisin saavani luonnonkiharat näiden piikkisuorien tilalle. Olen nyt ihan eri nainen, kun perjantaina leikkuutin nutturapituiset sellaisiksi että ei saa enää mistään kohtaa kiinni. Ihan kivat oikeestaan ja helpotkin; tosin pitkien etu on myös helppous.
Kainalo senkun vaan kipeytyy. Oliko teillä sellaista? Eli kun on reilu viikko (peräti) leikkauksesta niin kainalo tuntuu vaan päivä päivältä olevan kipeämpi? No, en tajunnut etukäteen että olisin näin huonossa vedossa leikkauksen jälkeen. Tai huonossa ja huonossa . . . . hyvinhän tässä oikeastaan jakselen. Odotan kovasti että pääsen nukkumaan vatsallani; onneksi oli vain toinen rinta ja kainalo käsittelyssä, olisi kamalaa nukkua vain selällään :((
Kevätmieli, sinähän se harrastat koirien kanssa? Ihanaa kun jaksat niin hyvin, kertoo siitä että kun on kiintoisa harrastus joka pitää yllä fyysistäkin kuntoa niin on helpompaa. Itse olen aina ollut kova touhuamaan kaikenlaista, ja nyt olen kevään aikana luopunut monesta ensin opintojen, nyt tän syövän takia. Toki vain toistaiseksi. Toisaalta olen ajatellut, että reagoiko kroppa siihen, että olen oikeastaan aina touhunnut liikaa ja nukkunut / löysäillyt liian vähän? Eli pistikö luonto mut rauhoittumaan antamalla mulle tän kivan sairauden. No, kyllä otan iisimmin jatkossa, liikuntaa vaan pitäis päästä harrastamaan.
Tuon toisen keskustelun mies-juttuihinkin haluaisin kommentoida mutta nyt täytyy hillitä ittensä ja palata asiaan esim. huomenna!
Öitä ja jaksinkia kaikille sekä paljon voimahaleja niille jotka ovat kipeitä tai surullisia tänä iltana!
tv. thunder-heppa
- Sunnuntai huomenta päivää!MeriTuuli
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!Mehitähti
- Sunnuntai huomenta päivää!thunder
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!Kehäkukka
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!MeriTuuli
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!kevätmieli
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!kevätmieli
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!Kehäkukka
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!kesän lapsi
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!MeriTuuli
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!kesän lapsi