Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sunnuntai huomenta päivää!

Sunnuntai-iltaa, venekansa. Olen huilaillut viikonlopun mökillä. Talviturkki on heitetty, ja toivottavasti syöpäkin.
Menipä tovi ennen kuin olin lukenut kuulumisenne enkä enää muista, mitä kukin kirjoitti.
Siitä vuotavasta haavasta. Minäkin söin antibiootikuurin, mutta haava ei mennyt umpeen. Tulehdus paheni, ja haava piti avata ja puhdistaa. Lisäksi tuli suonensisäinen antibioottikuuri. Kannattaa kyllä olla huolissaan, jollei haava ala nopeasti mennä umpeen.
Tukan kasvusta kyseltiin. Minulla on nyt 1,5 kk viimeisestä sytosta ja kalju on saanut tummaa karvaa peitokseen. Kiharasta en vielä osaa sanoa, koska sänki on vielä niin lyhyt. Kulmakarvatkin ovat hyvällä alulla, ja alapääkin alkaa virkoamaan niin kuin ainaskin kevätsateen jälkeen. Silmäripset eivät lähteneetkään. Säärissäkin huomasin joitakin haituvia. Pitkä on tie naiseuteen näillä näkymillä. Mutta mielenkintoista seurattavaa joka tapauksessa.
Viikonloppu hurahti tosiaan muissa maisemissa, mikä oli oikein hyväksi pääkopalle. Tunsin itseni elävämmäksi kuin aikoihin.
Huomenna taas säteisiin. Luvattiin kaunista säätä, sehän meille veneilijöille passaa. On varmaan minunkin vuoroni taas soutaa.
lillukka | 20.5.2007 klo 21:47:33