Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sunnuntai huomenta päivää!

Mini ja muut, joilla viimeisestä CEF:stä on jo aikaa. Kertokaa meille uteliaille, että minkäslaista tukkaa kasvaa, niin ja minkälainen se tukka oli ennen. Se mahdollinen muutos on se mikä kiinnostaa. Olen niin monen kuullut kertovan, että tukka menisi luonnonkiharalle, vaikka olisi aiemmin ollut suora.

Onko muilla ollut pienistä haavoista huolta? Minulla oli pieni naarmu sormessa ja eilen suihkun jälkeen kun kuivailin itseäni, niin siitä onnettoman pienestä parinpäivän vanhasta naarmusta alkoi vuotaa verta ja piti oikeen laastari laittaa, kun ei menannut lakata. Nämä verenhyytymistekijäthän (oliks ne ne hiutaleet) myös vähenee silloin kun veriarvot romahtaa syto-tiputuksen jälkeen. Eli tämä ongelma lienee juuri samoihin aikoihin kun on ne väsy-päivät ja infektioriskikin. Se totaalinen väsymys on kyllä aiheeelinen signaali siitä kun veriarvot romahtaa ja todella taitaa olla turvallisinta kaivautua peitonalle piiloon.

Nyt ruokaa valmistelemaan, perhe tulee koht ovesta sisään. Oon saanut täällä rauhassa lueskella kirjaa, kun ovat ulkona.

MeriTuuli
MeriTuuli | 20.5.2007 klo 17:13:29