Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sunnuntai huomenta päivää!
Hei Kevätmieli! Kiitos kauniista sanoisstasi.Vielä noista hoidoista. Oikeastaan en potenut kuin noin kaksi vuorokautta. Otin kyllä Primperania säännöllisen epäsäännöllisesti vaikka ei mitään oireita ollutkaan. Mutta tuon Kytrilin kanssa säästelin sen takia, kun se aiheuttaa sitä ummetusta. En tosin tiedä aiheuttaako Primperankin sitä. Nyt kylllä vatsani on ollut enemmän ripulilla kuin ummessa. Uskon, että Sinä selviät yhtä vähillä oireilla tuosta CEF:istä, kun muutenkin olemme kokeneet aika samanlaisina nämä hoidot. Se ensimmäinen taxo oli pahin sepsiksineen kaikkineen, mutta kaksi seuraavaa meni vihellellen yhden väsymyspäivän myötä. Luulen kyllä, että kun saan tuota Neulastaa niin se ehkä valkosolujen hyvänä pysymisen myötä pitää yleistilani kohtalaisen hyvänä enkä ole esim. saanut mitään limakalvovaivoja. Nyt tämän CEF-hoidon aikaan en ole edes Bepanthen-imeskelytabletteja imeskellyt. Ne jotenkin yököttää. En ole myöskään juurikaan purskutellut soodavedellä. Saa nähdä, joudunko kärsimään huolimattomuudesta. Nexium-vatsansuojalääkettä otin viitenä aamuna ja tänä aamuna en enää ottanut.
Kyllä muuten maistui äsken puolukka hyvältä. Otin pakasteesta jäisiä puolukoita ja kaadoin vettä päälle ja sitten join sen mehun ja lopuksi söin puolukat. Tuntuu, ettei mikään pitkiin aikoihin ole tehnyt niin hyvää. Maistuivat aivan taivalliselta. Puolukka taitaa olla hyvää tuolle vatsan toiminnallekin ja muutenkin ovat huipputerveellisiä. Täytyy ensi syksynä kerätä reilusti ensi talven varalle. Meidän mökin ympäristö on sellaista puolukkamaastoa, sieltä olen melkein saanut talven puolukat kerättyä.
Minä en käyttänyt jäätumppuja kuin ensimmäisen taxon yhteydessä, kun kumpikaan meistä (hoitaja ja minä) ei muistanut. Rupesin katsomaan kynsiäni ja kappas, löytyyhän sieltänkin noita raitoja.
Eilen löysin leikatun rinnan kainalosta kohouman. Menin äkkiä peilin eteen sitä katsomaan ja se oli ympärykseltään punoittava ja siinä oli sellainen valkoinen talinystyrä niin kuin finnissä. Luulen, että se on ihan viaton finni. Minulle on aina tullut helposti isoja finnejä (lähes paiseita). Luulen että tuo syto niitä nyt tekee, koska kaljussankin on samantyyppisiä valkopäisiä punareunaisia näppylöitä, jotka tosin ovat jo vähän paranemaan päin. En kuitenkaan pelkää, että se olisi mitenkään tähän syöpään liittyvää. Muutenkin olen siinä suhteessa vähän hölmö, etten kovin tarkkaile itseäni nyt hoitojen aikana. Mietin, että nyt hoidetaan kovilla myrkyillä, ja jos jotakin tulee niin ei sille mitään mahda.
Minun ajatukseni kulkevat samaa rataa kuin Kevätmielellä siinä suhteessa, että olen ajatellut joskus näinä raskaina aikoina, että olisi helpompaa olla yksineläjä, mutta toisaalta lapset ovat kuitenkin suurin rikkaus mitä olen saanut. Heille ei tahtoisi tuottaa mitään huolta, vaan suojella heitä kaikelta pahalta, mutta siihenhän meidän äitien voimat ja taidot eivät riitä kuin vähäisessä määrin. Täytyy vain luottaa, että elämä kantaa sekä lapsiamme että meitä.
- Sunnuntai huomenta päivää!MeriTuuli
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!Mehitähti
- Sunnuntai huomenta päivää!thunder
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!Kehäkukka
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!MeriTuuli
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!kevätmieli
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!Kehäkukka
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!kesän lapsi
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!MeriTuuli
- Re: Sunnuntai huomenta päivää!kesän lapsi