Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Luumetastaaseja ilman rintasyöpää
Huomenta!Toivottavasti helmikuun yö meni edes siedettävästi!! Siitä patjasta, puhuin viime kerralla sytoissa hoitajalle, että oisko sellaista apuvälinettä mahdollista saada ja heti laittoivat asiaa etteenpäin. Puhukaa tekin, mitään ei kukaan tule vapaaehtoisesti ehdottamaan. Se on painehaavojen ehkäisyä varten suunniteltu mutta apuvälinehoitaja sanoi, että voisi sopia oikeen hyvin luustometareista kärsiville. Geeli muotoutuu ruumiinlämmön mukaan ja mahdollistaa yön nukkumisen samassa asennossa. Odotan sitä innolla, ensi yönä saa sitten kokeilla miltä tuntuu.
Mulla on mun mielestä ollut kipuja juuri metaripaikoissa. Lannerangassa eli alaselässä ja sitten oikean lonkan ja sääriluun nivelessä pahimmat. Nyt on juilinut myös päälaen luita. Toki mullahan on metareita läpi koko selkärangan em lisäksi sekä sääriluissa ja kylkiluissa. Olisko noissa kohdissa vaan enemmän rasitusta ja isoimmat ryppäät. Lannerangan ja oikean lonkan aluehan mulla sädetettiin. Ja mikä sitten hermojen välityksellä minnekkin vihloo..
Voi että, kun jännittää ens viikon tutkimukset tai oikeastaan siis seuraavan viikon lääkärin vastaanotto, jossa kuulee "tuomion". Mitenkähän sitä pystyy ottamaan tulokset vastaan. Jos onkin levinnyt sisäelimiin..voi apua!!!
Mulle lähtee ystävä mukaan, hän on psykologi, joten varmasti osaa hoidella mut sieltä kotiin ja kysellä lääkäriltä asioita, jos menen ihan lukkoon..
Tällaista tänne tänään..
Halauksia ja mahdollisimman kivutonta päivää teille ystävät!!
Julia
- Re: Luumetastaaseja ilman rintasyöpääjulia