Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Luumetastaaseja ilman rintasyöpää

Hei!

No voi hemmetti noita kipuja. Niitä ei voi kukaan muu ymmärtää, kuin ihminen, joka on ne kokenut!!
Sinuna vaatisin ja vaatisin, soittaisin ja soittaisin hoitolaitokseen, että aloittaisivat jotain kovempaa noihin kipuihin. Vaikka kipeänä ei millään olisi voimia taistella hoidoistansa. Kävin itsekkin melkoisen rumpan ennen kuin aloittivat sädetyksen. Soitin rääkyen lähes joka päivä vaasaan ja kerroin miten olen kipeä enkä kestä odottelua enää pätkääkään.Ja ne luustometarikivut on niin karseita, että niistä pitää päästä eroon jollain tavalla!!Ja lääkäreitten on autettava, olkoon miten tiukkaa rahallisesti. Me ollaan veromarkat maksettu ja hoitoa pitää saada!!!

Minä taistelin vissiin yli kuukauden, ennen kuin sädetykset alkoivat. Uskon, että olisi mennyt kauemmin, jos en olisi soittanut ja soittanut.
Mulla on ihan samat muistot, kuin santerilla. Jo monta tuntia ennen kuin oli aika seuraavan lääkeannoksen, vahtasin kelloa ja toivoin, että se olisi liikkunut eteenpäin ja olisi saanut seuraavan hetkellisen turrutuksen. Varsinaiset kivut eivät lääkkeillä lähteneet, tuli vaan se turta olo, siitä Panacodista, jolla jotenkin selvisi hetken aikaa.

Jaksa taistella helmikuu!!!Olet ajatuksissamme

Julia
julia | 17.5.2007 klo 14:13:55